شورای پژوهش دانشگاه برگزار شد/
گام بلند در مسیر احداث مرکز فناوری
برگزاری جلسه شورای پژوهش دانشگاه فرهنگیان

نگارستان اقوام .به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، جلسه شورای پژوهش دانشگاه خردادماه با حضور حسین تربتی نژاد سرپرست دانشگاه، سارا عابدی کوشکی معاون آموزشی و پژوهشی و سایر اعضا در دفتر ریاست برگزار شد. در این جلسه، موضوع احداث مرکز کارآفرینی و فناوری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مطابق شیوهنامه ابلاغی، نسبت به شناسایی مکان مناسب و پیگیری اقدامات لازم برای راهاندازی این مرکز اقدام شود. گفتنی است، توسعه زیرساختهای پژوهشی، فناوری و کارآفرینی و حمایت از ایدههای نوآورانه از اهداف اصلی این طرح خواهد بود.
برچسب ها :دانشگاه فرهنگیان.مرکز فناوری.شورای پروهش
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0