تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 ژوئن 2026 - 3:42
کد خبر : 4488

پروژه آسیب‌شناسی بهره‌وری با برگزاری نشست‌های تخصصی و مشارکت واحدهای مختلف آغاز شده و برنامه‌های اولویت‌دار برای بهبود عملکرد شرکت در حال نهایی شدن است.

نقشه راه ارتقای بهره‌وری در آب منطقه‌ای گلستان تدوین شد/ تمرکز بر درآمد، مشترکین و منابع انسانی

نقشه راه ارتقای بهره‌وری در آب منطقه‌ای گلستان تدوین شد/ تمرکز بر درآمد، مشترکین و منابع انسانی
پروژه آسیب‌شناسی بهره‌وری در شرکت آب منطقه‌ای گلستان با هدف شناسایی مسائل کلیدی و تدوین برنامه‌های عملیاتی ارتقای عملکرد آغاز شد. در این پروژه، پس از بررسی فرآیندها و نظام مسائل شرکت، برای حوزه‌های اولویت‌دار از جمله درآمد، امور مشترکین و منابع انسانی، نقشه راه پنج‌ساله تهیه شده است. به گفته رئیس گروه توسعه مدیریت شرکت، در مرحله دوم، دامنه جلسات تخصصی با حضور ذی‌نفعان گسترش یافته تا راهکارهای اجرایی دقیق‌تر و قابل‌اتکا تری برای رفع چالش‌ها ارائه شود.

گرگان – پروژه آسیب‌شناسی بهره‌وری در شرکت آب منطقه‌ای گلستان وارد مرحله تازه‌ای شد؛ مرحله‌ای که قرار است با تمرکز بر مهم‌ترین چالش‌های سازمانی، مسیر ارتقای عملکرد و افزایش بهره‌وری را هموار کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، عبدالکریم خرمالی رئیس گروه توسعه مدیریت این شرکت با اعلام این خبر گفت: گام نخست پروژه بهره‌وری با عنوان آسیب‌شناسی بهره‌وری شرکت و با به‌کارگیری مشاور تخصصی اجرا شد.

وی افزود: در این مرحله، با برگزاری جلسات کارشناسی با واحدهای تخصصی شرکت، مدل سیستمی فرآیندها و نظام مسائل شرکت استخراج و بررسی شد و بر اساس نتایج به‌دست‌آمده، برای حوزه‌های اولویت‌دار از جمله درآمد و امور مشترکین و منابع انسانی، نقشه راه پنج‌ساله تدوین شد.

خرمالی با بیان اینکه اجرای این پروژه در دو گام پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در گام دوم، جلسات تخصصی با دامنه گسترده‌تری از مخاطبان برگزار می‌شود تا مسائل به‌صورت جزئی‌تر واکاوی و برای هر بخش، راهکارهای اجرایی پیشنهاد شود.

مشارکت میدانی برای حل مسائل واقعی

رئیس گروه توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای گلستان با اشاره به یکی از محورهای مهم این پروژه گفت: در حوزه درآمد و امور مشترکین، علاوه بر نشست با مدیران و کارشناسان ستادی، با تعدادی از مدیران ادارات منابع آب شهرستان‌ها و همچنین شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد در وصول حقوق دولتی نیز جلسه برگزار شد تا دیدگاه‌های آنان در تصمیم‌سازی‌ها لحاظ شود.

او تأکید کرد: ورود دیدگاه‌های میدانی و اجرایی به فرآیند تصمیم‌سازی، کمک می‌کند مسائل به‌درستی شناسایی و راهکارها واقع‌بینانه‌تر تدوین شوند.

اولویت‌بندی برنامه‌ها در سطح مدیریت ارشد

خرمالی در ادامه گفت: پس از جمع‌بندی نهایی نظرات کارشناسی، نتایج این جلسات در نشست مدیران ارشد شرکت مطرح خواهد شد تا برنامه‌های ارتقای بهره‌وری بر اساس اهمیت و قابلیت اجرا اولویت‌بندی و برای اجرا نهایی شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با عملیاتی شدن این برنامه‌ها، بخش مهمی از مسائل موجود در شرکت برطرف شده و بهره‌وری سازمانی در مسیر رشد پایدار قرار گیرد.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.