با عبور مصرف برق استان از مرز ۱۲۸۰ مگاوات، مدیرعامل توزیع برق گلستان از قطع خودکار برق ادارات با مصرف غیرمتعارف خبر داد.
هشدار جدی شرکت توزیع برق گلستان؛ قطع برق مشترکان پرمصرف و دستگاههای اجرایی بیانضباط

گلستان -نگارستان اقوام . با افزایش دما و گرم شدن هوا در روزهای اخیر، میزان مصرف برق در استان گلستان با جهشی بیسابقه، از مرز ۱۲۸۰ مگاوات عبور کرد.
سید احمد موسوی، مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان، در نشست خبری امروز با ارائه آمار و ارقام، اعلام کرد که در شبانهروز گذشته، ۸۷۵ هزار مشترک استان، مجموعاً ۱۲۸۹ مگاوات برق مصرف کردهاند. وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد این میزان مصرف مربوط به بخش خانگی است، علت این افزایش را گرمای شدید روزهای اخیر دانست.
قطع خودکار برق ادارات با کنتورهای هوشمند
مدیرعامل توزیع برق گلستان در بخش مهمی از سخنان خود به مدیریت مصرف در دستگاههای اجرایی پرداخت و اعلام کرد: «با توجه به هوشمند بودن کنتور تمامی ادارات، در صورت مصرف بیش از حد و غیرمتعارف، برق این دستگاهها بهصورت خودکار قطع خواهد شد.» وی هشدار داد که در صورت تکرار این وضعیت، وصل مجدد جریان برق تنها با تعهد کتبی و رسمی بالاترین مقام اجرایی آن سازمان میسر خواهد بود.
سیاست قاطع توانیر: برخورد فوری با مصرف غیرمتعارف
موسوی با تأکید بر اینکه سیاست شرکت توانیر در قبال مشترکان پرمصرف کاملاً روشن است، خاطرنشان کرد: «هر مشترکی که با مصرف غیرمتعارف، پایداری شبکه برق استان را به خطر بیندازد، با برخورد فوری و بدون اغماض مواجه خواهد شد.»
وی از مشترکان خانگی و تجاری خواست با خاموش کردن وسایل سرمایشی در ساعات اوج مصرف و استفاده از نور طبیعی در طول روز، به حفظ پایداری شبکه و اقتصاد خانواده کمک کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0