معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در کارگروه تنظیم بازار تأکید کرد:
خط ونشان کیانمهر برای احتکار؛ انبار کالاهای اساسی گلستان باید همیشه پُر باشد

به گزارش نگارستان اقوام .به نقل از تعاون روستایی ، هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان در حالی برگزار شد که عبدالعلی کیانمهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، بر ضرورت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای حفظ ثبات بازار تأکید کرد.
کیانمهر با بیان اینکه بازار گلستان در حال حاضر در شرایطی آرام و قابل کنترل قرار دارد، این موفقیت را مرهون همافزایی دستگاههای اجرایی، اصناف و فعالان اقتصادی دانست. وی با تأکید بر اینکه مدیریت بازار نباید به زمان بروز بحران موکول شود، تصریح کرد: «سیاست اصلی استان، حفظ ذخایر مطمئن و اطمینان از پر بودن انبارهای کالاهای اساسی است. تمام کالاها باید در مراکز رسمی و ثبتشده ذخیرهسازی شوند تا در شرایط خاص، کوچکترین خللی در عرضه و تقاضا ایجاد نشود.»
معاون استاندار گلستان در ادامه به مقوله نظارت بر بازار اشاره کرد و گفت: بازرسی از واحدهای صنفی به صورت مستمر و بدون اغماض در حال انجام است. او با هشدار به متخلفان افزود: «با هرگونه گرانفروشی، کمفروشی و احتکار که آرامش بازار را هدف بگیرد، برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.»
کیانمهر همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری ماه محرم، از افزایش سهمیه مرغ منجمد استان برای پاسخگویی به نیاز هیئتهای مذهبی خبر داد و تأکید کرد که در تأمین اقلام ضروری برای سوگواران حسینی، هیچ محدودیتی وجود ندارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0